+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Hotel Bellevue - Tlapák Отзывы

рейтинг отеля

88%
Очень хороший

1157 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    92%
  • Чистота

    91%
  • Оборудование

    89%
  • Комфорт

    85%
  • Соотношение цена / качество

    85%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Veronika Tovarová

одинокий путешественник, 7.12.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
18 %
  • Celkový dojem z pobytu v tomto hotelu je hrůza. Na víkend jsme se velice těšili a byli jsme zklamaní. Poměr cena služby absolutně neodpovídá.

  • Procedury byly příjemné.

  • Všude špína, zapatlaná koupelna, toaleta, byl tu cítit cigaretový kouř a netekla teplá voda. Při reklamaci teplé vody nám bylo oznámeno, že jsme ve vysokém patře a že voda sem nedoteče...??? Na pokoji špinavý koberec, báli jsme se chodit v ponožkách. Jídelna, špinavé ubrusy i sklenice, výběr jídel malý, večeře se podávali od 18, pokud jste přišli v 19 tak nebylo už skoro nic. Personál až na výjimky ochotou rozhodně neoplýval. Wifi neustále vypadávala a nebylo možné se skoro připojit. Celkově nás mrzí, že jsme nevybrali za tyto peníze něco jiného.

Персонал
3
Services
3
Чистота
1
Комфорт
1
Value/money
1

Anonym

Пожилые пары, 31.10.2016

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
26 %
  • Úroveň ubytování a stravování (polopenze) byla podprůměrná. V koupelně plíseň, rez a zápach, snídaně/večeře formou švédského stolu na úrovni závodní kantýny. Příště se ubytujeme ve skutečném "čtyřhvězdičkovém" hotelu.

  • služby wellness centra

  • ubytování stravování

Персонал
5
Services
5
Чистота
1
Комфорт
1
Value/money
1

Marie Helebrantová

одинокий путешественник, 22.10.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
28 %
  • - poměr ceny ke kvalitě bobytu /čístota na pokoji, kvalita stravy, obsluha v jídelně/ neodpovídá 4-hvězdičkám!

Персонал
2
Services
6
Чистота
2
Комфорт
2
Value/money
2

Jiřina Chládková

Группы друзей, 26.5.2018

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
38 %
  • Mizerný poměr výkon/cena. Za svoje peníze bychom očekávali opravdu lepší služby, kvalitu lázeňské péče i stravování.

  • Počasí.

  • Lázeňský poplatek byl vždy v ceně pobytu. Nyní je zřejmě, vzhledem k ceně, jak v ceně pobytu, tak je vymáhán i zvlášť. Nemravné, právě tak, jako neslýchané placení poplatku za parkování vozidla lázeňského hosta! Touto cestou, cestou nenajedenosti, spolehlivě dojdete ke ztrátě klientů. O čtyři jste letošním zážitkem již přišli.

Персонал
5
Services
4
Чистота
5
Комфорт
4
Value/money
1

Poděbradská

Пожилые пары, 23.11.2010

Čeština

  • Общий рейтинг
38 %
  • Hotel uvádí 4hvězdy. Odpovídá spíše 2*. Sprchový kout - igelitový závěs! V odpadech sprchy i umyvadla vlasy, v minibaru 10cm námraza. Nábytek starý - pokoj "vybydlený". Po stížnosti na recepci pokojská vymyla pouze jeden odpad, další nechala bez povšimnutí. Jídlo dobré, bohužel personál už nepřišel aby dodal vypitou vodu po předchozích hostech Aby z obsluhy někdo přišel a nabídnul např. víno či kávu, ani náhodou. Doporučuji levnější ubytování jinde (při stejné ne/kvalitě) nebo jiný opravdový 4 hvězdičkový hotel. Jídlo jinak dobré, doprovodné procedury též bez problémů navíc s velmi ochotným personálem. Hotel nedoporučuji, procedury ano.

Персонал
6
Services
7
Чистота
1
Комфорт
1
Value/money
0

Anonym

Группы друзей, 15.9.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
40 %
  • Pouze čistota a nové vybavení pokojů. Klid v hotelu během večera a noci.

  • Strava: jednak, pokud člověk nepřišel hned na začátku snídaně nebo večeře, tak bylo už snědeno a pouze na požádání dodělali minutku (večer). Bufetový styl je tady špatný, protože si důchodci nabírali jídlo a ovoce a brali s sebou. Vím, že to je těžké, ale dá se tomu předejít. A co týče procedur: pokud bychom si nepřiobjednali masáže navíc, tak už nebyl žádný prostor. A jedna z nás měla místo zaplacené aromatické celkové masáže, pouze obyčejnou, bez aroma oleje. Škoda, že si správní lidé neuvědomují, že příště si raději doplatíme cca 4 tis. a máme za to letecký zájezd k moři s plnou penzí a mnohem lepším servisem.

Персонал
5
Services
5
Чистота
8
Комфорт
1
Value/money
1

Miroslav Bičík

одинокий путешественник, 6.9.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
44 %
  • Dobrý den,když jsem domlouval lázeňský pobyt v Poděbradech chtěl jsem to nejlepší ,ale opak se stal pravdou. Mezi kriteria jež jsem požadoval bylo na prvním místě fyzioterapeutické procedůry v hotelu kde budu ubytován. Výsledek 3 různě od sebe vzdálená místa. Tradičně posteke která už mají nejepší za sebou. Jedním slovem ,, bída" Personál v hotelové restauraci oblečený jak ze 4 cenové skupiny. Alespoň byl úslužný a měl slušné vystupování.

Персонал
6
Services
4
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
2

Anonym

одинокий путешественник, 25.6.2016

Vysočina kraj

  • Общий рейтинг
46 %
  • Hotel v parku u lázeňské kolonády, místo velmi pěkné

  • Starší hotel po rekonstrukci větráky na WC a v koupelně velmi hlučné, ostatní v pořádku Nespokojenost s restaurací, personál ne příliš ochotný, nekomunikoval, pouze v neděli při odjezdu paní s úsměvem Nevyhovovala nám večeře formou "švédského stolu"

Персонал
5
Services
5
Чистота
5
Комфорт
5
Value/money
3

Tomáš Zákravský

Пожилые пары, 20.6.2022

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
48 %
  • Poděbrady jsou opravdu moc pěkné.

  • Proleželé postele, průměrné jídlo, personál restaurace amatérský ( aspoň jeden ze směny by měl být profesionální číšník.

Персонал
4
Services
4
Чистота
8
Комфорт
4
Value/money
4

Anonym

одинокий путешественник, 23.4.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
48 %
  • procedury dobře naplánované, obsluhující personál u procedur vstřícný

  • hotel Tlapák neodpovídá 4 hvězdičkám, nedostatek personálu, velmi neosobní, jídlo nekvalitní, zejména večeře, maso nechutné, zelenina od oběda, jídelna poloprázdná, pouze kvalitní pokoje, tento hotel bych si už nevybrala, je jistě lepší hotel Libenský

Персонал
2
Services
2
Чистота
10
Комфорт
5
Value/money
5

Jana Prokopová

одинокий путешественник, 3.10.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
48 %

(without text rating)

Персонал
5
Services
5
Чистота
6
Комфорт
5
Value/money
3

Josef Vedral

Пожилые пары, 26.9.2011

Čeština

  • Общий рейтинг
50 %

(without text rating)

Персонал
5
Services
5
Чистота
5
Комфорт
5
Value/money
5

Michal Studnička

одинокий путешественник, 10.1.2011

Čeština

  • Общий рейтинг
50 %

(without text rating)

Персонал
5
Services
3
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
4

Kateřina Papayová

Группы друзей, 12.4.2010

Čeština

  • Общий рейтинг
50 %
  • Hotel a procedury byly v pořádku, příjemný personál, čisté prostředí. Celkový dojem však rapidně zhoršily a znepříjemnili lidé a úroveň v hotelové restauraci. Diky tomu se už do hotelu znovu asi nenavrátíme.

Персонал
3
Services
4
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
5

Naděžda Škramlíková

одинокий путешественник, 2.10.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
52 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
4
Комфорт
6
Value/money
4

Hana Hrdličková

Группы друзей, 25.6.2021

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
52 %
  • Na celém pobytu byly čtyřhvězdičkové akorát ceny. Hotel a hlavně jídlo naprosto neodpovídali 4 hvězdičkám. Velmi chudý snídaňový bufet, jeden ze 2 džusů došel hned první den a doplněn byl až na poslední snídani, druhý byl nedobrý a tak zbývala k pití voda či voda se šťávou, káva, čaj. Velmi slabý byl i výběr pečiva, ovoce i zeleniny. Servírované večeře vybírané ze 4 jídel na celý pobyt dopředu bylo hlavní jídlo bez polévky a bez moučníku, s třemi druhy zeleninových nedochucených salátů. S kamarádkou jsme zjistily, že jídlo Hovězí Stroganov lze vařit i bez hovězího masa. Kamarádka našla na talíři po důkladném hledání 1 kousek velikosti nehtu, já nenašla ani jeden. Kuchaři nešlo něco reklamovat, protože se jídlo pro ubytované hosty dováží !!!Kuchař v hotelu vaří pouze minutky pro hosty na zahrádce !Na pokojích velmi chyběla klimatizace či alespoň větrák. Zrovna bylo parné a dusné počasí. Otevřít okna nestačilo. Navíc pod okny probíhal čilý stavební ruch každý den od 6 hodin ráno. V koupelně po celý pobyt chybělo mýdlo na umyvadle .Koberce v pokojí i na chodbách jsou flekaté, je vidět, že nejlepší léta mají dávno za sebou. Vlídnost a ochota personálu v jídelně i na recepci všechny nedostatky nemůže vynahradit. Absolvované 15minutové lázeňské procedury byly skvělé, ale předražené. Prostě do TLAPÁKA už nikdy více !

  • Přístup a ochota personálu v jídelně a na recepci, lázeňské procedury, lázeňský park. poloha hotelu.

  • Stravování ani ubytování naprosto neodpovídají 4 hvězdičkovému hotelu ani zaplaceným cenám!

Персонал
10
Services
2
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
2

Alexandra Nezbedova

одинокий путешественник, 5.3.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
52 %
  • prostor sociálního zařízení nedostačující

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
3
Value/money
5

Milena Kasalická

одинокий путешественник, 23.9.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
52 %
  • Spa program

  • kosmetika bez konzultace, velmi neprofesionální kadeřnice velmi neprofesionální Spa program není v rámci hotelu(neustále se musí člověk oblékat, takže župany nevyužije)

Персонал
5
Services
5
Чистота
7
Комфорт
4
Value/money
5

Anonym

одинокий путешественник, 15.11.2018

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
54 %

(without text rating)

Персонал
2
Services
8
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
3

Josef Havránek

Пожилые пары, 18.4.2018

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
54 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
4
Комфорт
5
Value/money
6